Skip to content
Sibelius Nederland
Menu
  • Producten
    • Sibelius
    • Sibelius Noteperformer
    • Photoscore Ultimate
    • Nederlandse handleiding
  • Trainingen
    • Startersworkshop
    • Experttraining
    • Maatwerktraining
  • Advies en support
    • Upgrade naar de nieuwste versie
  • Contact
    • Onderwijskorting
Menu

Sibelius advies en support

Bij Sibelius Nederland krijg je als klant deskundig advies over de versie van Sibelius die het beste bij je past. Sibelius Nederland is het enige adres waar je persoonlijke ondersteuning krijgt bij de installatie en het activeren van Sibelius. Voor klanten van Sibelius Nederland is dit een vanzelfsprekend onderdeel van persoonlijke aandacht voor u als Sibeliusgebruiker.

Koop je Sibelius elders, dan zul je het moeten doen met het indienen van vragen in de Engelse taal op de website van fabrikant Avid. De antwoordtijd bij Avid kan gemakkelijk oplopen tot enkele weken ! Je bent uiteraard welkom voor support bij installatie en activatie via het support zoals hieronder beschreven.

Bij Sibelius Nederland kun je ook voor specifieke gebruikersvragen support krijgen. Dat kan eenvoudig per email. Maar soms werkt het fijner als je het op jouw eigen computer gedemonstreerd krijgt, via een minitraining met een rechtstreekse computerverbinding via Microsoft Quick support of Team Viewer. Handig als je het zo concreet voor je ziet.

Het tarief voor support per emailvraag-en-antwoord bedraagt € 25,- per opgeloste vraag.

De prijs van een minitraining per telefoon met rechtstreekse computerverbinding bedraagt € 25,-per halfuur.

Over Sibelius Nederland

Sibelius Nederland
Stationsweg 170
2182 BG Hillegom

KvK: 28.06.58.68
BTW – nummer NL001475112B67

Algemene voorwaarden
Privacy Statement

©2025 Sibelius Nederland | Built using WordPress and Responsive Blogily theme by Superb